ERITYISHERKKIEN VOIMAANTUMISRYHMÄ 4 x 5.9.alkaen

Löytääkseen hyvinvointia ylläpitävää tasapainoa erityisherkän on ensiarvoisen tärkeää itse ymmärtää valtaväestöstä poikkeavaa biologista ominaislaatuaan, oppia vapauttamaan jännityksiä kehosta ja mielestä, aktivoida tietoisesti sisäistä rauhoittumisjärjestelmää, vahvistaa omaa kehollisuutta, rajojaan ja maadoitustaan, sekä tavata kaltaisiaan, jotta erilaisuuden, jopa vääränlaisuuden kokeminen voi vihdoin väistyä.

Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat tasapainottaa itseään, voimaantua ja vahvistua omassa arjessaan ja herkkyydessään, sekä kokea ominaisuuden mahdollisuutena haitan ja huonouden sijaan – koet sitten itsesi erityisherkäksi tai herkäksi.

Eri teemojen lisäksi käytämme joka kerralla aikaa kehon rauhoittumisjärjestelmän aktivoimiseen ja vahvistamiseen, sekä puramme jännittyneisyyttä ja ylivirittyneisyyttä kehosta ja mielestä. Saat paljon konkreettisia keinoja mm. psykofyysisestä hengitysterapiasta ylivirittyneisyys taipumuksen kanssa elämiseen. Käytämme  myös kehotyöskentelyä, mielikuvaharjoituksia ja meditaatiota.

KOKOONNUMME TORSTAI ILTAISIN KLO 18-21

HERKKYYDEN OLEMUS 5.9.

  • mitä erityisherkkyys on ja ei ole
  • selkeytämme kuvaa itsestämme herkkänä ihmisenä
  • riittää kun sinä hyväksyt itsesi ja herkkyytesi ilmentymät – itsemyötätunto työkaluna

TURVASSA OMASSA KEHOSSA 12.9.

  • mistä sisäinen turvan kokemus syntyy
  • vahvistamme maadoitusta ja yhteyttä omaan kehoon
  • sisäisen rauhoittelijan löytäminen, vahvistaminen ja tietoinen hyödyntäminen

SELKEÄT RAJAT JA ERILLISYYS TASAPAINON EDELLYTYKSENÄ 19.9.

  • herkän perushaasteena omien rajojen tunnistaminen, asettaminen ja pitäminen
  • miten olla kadottamatta itseään toisten kanssa ja ryhmätilanteissa
  • onko minulla lupaa ja oikeutta oman kokoisiin rajoihin, sekä olla terveesti erillinen, omanlainen
  • tutkimme, työstämme ja vahvistamme omaa tilaa ja rajoja

HERKKYYS JA OMA VOIMA 26.9.

  • herkkien haasteet omaan voimaan liittyen
  • saanko tahtoa
  • tutkitaan ja vahvistetaan omaa voimaa – sen käyttöä ja ilmaisua
  • oma voima on aikuiseksi kasvamista, vastuunottoa ja omien vaikutusmahdollisuuksien hyödyntämistä

Sitovat ilmoittautumiset TÄSTÄ. Vielä mahtuu mukaan.

Hinta; 159€ sis. alv 24%, kurssin sisältöineen ja oheismateriaaleineen, tee/kahvi tarjoilun. Mahdollisuus maksaa 2 erässä. Eräpäivät 23.8. ja 13.9.

Vetäjä; Sari Saario psyko-fyysinen hengitysterapia ohjaaja, logoterapia ohjaaja, tunnekehoterapeutti, terapeuttinen hieroja, vyöhyketerapeutti, intuitiivinen energiahoitaja

Edellisten ryhmäläisten kokemuksia;

”Ryhmä antaa monipuolista ymmärrystä erityisherkkyyden erilaisista puolista ja mitä kannattaa huomioida. Paljon hyviä harjoituksia. Hienosti koottu teemat, hyvin rakennettu kokonaisuus.”

”Minua puhutteli erityisesti itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, toisten ymmärtäminen. Sain vahvuutta itselleni. Ohjaus hyvä.”

”Koin erityisen voimaannuttavaksi ohjatut rentouttavat mielikuvaharjoitukset, toisten kokemusten kuulemisen, jakamisen. Kiitos Sari taitavasta, turvallisesta ja asiantuntevasta ohjauksestasi. Sinulla on kyky kohdata ja luoda salliva, hyvä, turvallinen ilmapiiri.”

”Ryhmä vastasi odotuksiani ja jopa enemmän. Jään kaipaamaan viikottaista yhteistä rauhoittumista, missä kaikki olivat läsnä ja ”yhtä”. Erityisen voimaannuttavaksi koin rauhoittumishetket, hengitysharjoitukset, vain olemisen taidon ja irti päästämisen jännityksestä. Kurssi oli ehdottomasti kokemisen arvoinen asia, Kiitos Sari.”

”Minua puhutteli vertaistuki, ohjaajan energia, lämpö ja aitous. Erityistä oli käytännölliset harjoitukset ja aidot kokemukset. Ryhmästä sai voimaa ja läsnäoloa, keinoja elämänhallintaan. Suosittelen, koska turvallisessa ilmapiirissä saa kokeilla rajojaan, mutta jurottaa myös ihan rauhassa. Ryhmänohjaus taitosi ovat todella hyvät. Helpotit elämääni, KIITOS!”

”Erityisesti puhutteli meditaatiohetket sekä keholliset harjoitukset. Tietoisuuden lisääntyminen erityisherkkyydestä. Voi vain olla! Ryhmän tuki, luottavaisuus, sallivuus ja kokemukset olivat erityisen voimaannuttavia. Haluan kiittää työkaluista omaan itseensä tutustumisessa ja hengityksen apuna käyttämisessä rentoutumiseen ja rauhoittumiseen.”

”Ilmapiiri ja rentoutusharjoitukset puhutteli erityisesti, voimaannuttavaa oli salliva ilmapiiri. Kiitän Sarin omien kokemusten jakamisesta.”

Jätä kommentti